Povraćaj sredstava
U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Novac se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.
Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.
Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.
Procedura za povraćaj sredstava
Kontaktirajte nas pozivanjem broja telefona +381 32 354 010 ili nam pošaljite e-mail na adresu info@knjizarica.rs podatak Vašeg broja računa/otpremnice, Vaš JMBG (opciono) i broj dinarskog tekućeg računa.
Kada dostavite potrebne podatke, biće kreirana dokumentacija koja će Vam sa procedurom za povraćaj sredstava biti prosleđena na e-mail adresu koju ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine.
Povraćaj sredstava se vrši isključivo na gore navedeni način, uplatom na dinarski tekući račun i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini.
U slučaju vraćanja robe ili povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno izvršio plaćanje nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Knjižarica, internet prodavnica, u obavezi je da povraćaj izvrši isključivo putem VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja. To znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Poručeni artikal, bez prethodnog kontakta i dogovora sa operaterima u Internet prodavnici, koji je gore naveden, ne možete samoinicijativno menjati/zahtevati novac ili slati na adrese koje su navedene na računu/otpremnici.
Svaki takav paket biće vraćen pošiljaocu o trošku pošiljaoca.
Zamena robe
Proizvod se u zakonskom roku može zameniti za drugi, pod uslovom da nije oštećen i korišćen, a troškove vraćanja snosi kupac. Kupac može i ne mora da navede razloge zamene. Zamena se mora izvršiti u zakonskom roku od 14 dana od dana prijema pošiljke. U slučaju odstupanja od navedene specifikacije na sajtu ili defekta obavezujemo se da Vam proizvod zamenimo za ispravan, a sve troškove snosi Knjižarica, internet prodavnica. Garancija ne važi u slučaju defekta nastalog kao posledica neodgovarajuće upotrebe.
Takođe ukoliko ste nakon prijema proizvoda ustanovili da želite da zamenite isti za drugi proizvod iste ili veće cenovne kategorije, molimo Vas da nas kontaktirate putem mail-a na adresu info@knjizarica.rs, napišete Vaš broj računa/otpremnice i šifru proizvoda za koji želite da zamenite prvobitno poručeni proizvod.
Za uvažene reklamacije, Knjižarica, internet prodavnica, snosi sve troškove transporta.
Troškovi isporuke
Troškove zamene robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.
Pravo na odustajanje
Poštovani kupci, obaveštavamo Vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014, 6/2016 - dr. zakon i 44/2018 - dr. zakon) kupovina preko naše internet prodavnice smatra prodajom na daljinu.
Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.
Obrazac/Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu.
Obrazac/izjavu o odustanku možete preuzeti ovde.
U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Novac se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen.
Po prijemu izjave o odustanku, poslaćemo kurirsku službu Dexpress, koja će u roku od 24h do 72h od poslate izjave o odustanku, preuzeti na Vašoj kućnoj adresi robu koja se vraća. Radno vreme kurirske službe je svakog radnog dana od 8h do 17h. Ako istek roka za preuzimanje robe pada u nedelju ili u neradne dane na teritoriji Republike Srbije za vreme državnih ili verskih praznika, rok za preuzimanje robe ističe prvog narednog radnog dana.
Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen i u slučaju oštećenja ili neispravnosti proizvoda, kupac će biti obavešten o tome putem mail-a označenog u porudžbenici u roku od 3 radna dana od predaje proizvoda kurirskoj službi. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.
Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 3 radna dana od isteka roka za utvrđivanje da li je vraćen neoštećen proizvod, odnosno od isteka roka za obaveštavanje kupca da je proizvod neispravan ili oštećen.
Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije oštećen ili pogrešan proizvod.